Eckerö Line on oma kaubaveoäri turuosa Läänemerel kasvatanud 2023. aasta esimese kolme kvartaliga 37 protsendini, 60% veetavast kaubast läbib Muuga ja Vuosaari sadamaid.
MS Finbo Cargo on vedanud tänavu rohkem reisijaid kui ükski teine Eesti ja Soome vahet sõitev laev.
Foto: LIIS TREIMANN
Eckerö Line'i kaubaveoäri arenes 2023. aasta esimeses kolmes kvartalis positiivselt. Ettevõte suutis suurendada oma turuosa, mis nüüd on 37% (2022. aasta jaanuaris-septembris oli turuosa 31%). Juba 60% Eckerö Line'i veetavast kaubast läbib Muuga ja Vuosaari sadamaid.
Tallinna ja Helsingi sadamad koostöös linnade ja parvlaevafirmadega sõlmisid koostööleppe rohekoridori loomiseks Eesti ja Soome vahele. Koostööd toetavad mõlema riigi valitsused.
Kaubamahu langus ja koondamised, samas ka uued turud ja sadamate funktsioonid, kuid heitlikud meeleolud – Eesti sanktsioonidest räsitud sadamaäri loksub just sellistes lainetes.
Kahetasandilise rambi kasutuselevõtt võimaldab lisada Muuga–Vuosaari liinile uusi väljumisi. Lisaks kaubaveoklientidele võetakse peale ka sõiduautoga reisijaid.
Rootsi ettevõte EPSI Rating mõõtis klientide rahulolu parvlaevaühendust pakkuvate ettevõtetega Läänemerel. Selgus, et Eckerö Linje on rootslaste ja Tallink Silja eestlaste lemmik, Viking Line on tugev kõikjal.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.