Škoda on jätkuvalt üks populaarsemaid automarke Eestis. Juunis edestas uute Škodade müüki vaid Toyota.
Foto: Arno Mikkor
Juunis müüdi Eestis 2261 uut sõiduautot, mis ületas eelmise aasta juunikuu tulemuse 17,1%. Kokku on tänavu esimese poolaasta jooksul antud klientidele üle 12 131 uut sõiduautot, mida on 9,5% enam kui mullu samal perioodil.
Maanteeameti andmetel müüdi esimesel poolaastal Eestis kokku 12 236 uut sõiduautot ning 1840 uut tarbesõidukit, mis on 864 võrra rohkem kui mullu samal perioodil.
Baltimaade üks suuremaid autode müügi- ja teenindusettevõte, Toyotat esindav Amserv Grupp kasvatas mullu aasta varasemaga võrreldes märgatavalt müüdud autode arvu, saavutades tänu sellele oma 30aastase tegevusajaloo suurima käibe.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.