• 04.07.23, 09:19

Esimesel poolaastal müüdi Eestis 14076 uut autot. Emissioonimäärade kohta küsitakse aina enam

Maanteeameti andmetel müüdi esimesel poolaastal Eestis kokku 12 236 uut sõiduautot ning 1840 uut tarbesõidukit, mis on 864 võrra rohkem kui mullu samal perioodil.
Alternatiivkütustega sõitvate autode osakaal aina kasvab.
  • Alternatiivkütustega sõitvate autode osakaal aina kasvab.
  • Foto: Andras Kralla
Enimmüüdud automark mõlema kategooria lõikes on Toyota, teatas maanteeamet. Alternatiivkütuste osakaal üha kasvab. Autoeksperdi Arno Sillati hinnangul on uute sõidukite registreerimine küll kerges tõusus võrreldes eelmise aastaga, kuid sellele vaatamata on müüginumbrid madalad nii Eestis kui ka mujal Euroopas. „Üldine tootmisvõimekus on täna kindlasti suurem, kui müüginumbrid peegeldavad, ning seda põhjustab osaliselt elektriautode kättesaamatus, mis on tingitud tooraine puudusest," märkis Sillat.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 28.06.23, 10:43
Topauto käive jõudis rekordtasemele. Juht: kasutatud autode osturalli on ilmselt läbi
Topauto saab 2023. aastal juurde veel ühe automargi
Automüüja Topauto konsolideeritud müügitulu jõudis mullu ajaloolise rekordini ehk 38,6 miljoni euroni, kuid müüdud autode arv näitas kerget langust, selgub värskest majandusaasta aruandest.
Uudised
  • 07.06.23, 10:52
Elektri- ja hübriidautode osakaal uute autode müügis kasvab
Mais jätkus Eesti uute sõiduautode turul tõus ja elektriautode osakaal ületas 6 protsendi piiri, teatab AMTEL.
Uudised
  • 26.06.23, 07:00
Toyota müüja tegi ajaloo suurima käibe
Baltimaade üks suuremaid autode müügi- ja teenindusettevõte, Toyotat esindav Amserv Grupp kasvatas mullu aasta varasemaga võrreldes märgatavalt müüdud autode arvu, saavutades tänu sellele oma 30aastase tegevusajaloo suurima käibe.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele