Masinõppepõhine piiriülese kaubanduse maksu- ja tollitehnoloogiaidu Eurora Solutions alustab koostööd maailma juhtiva pakiveoettevõttega DPDgroup, et parandada DPD kvaliteeti ja vastavusprotsesse piiriülese kaubanduse automatiseerimisel ning vähendada tollitöötluskulusid.

- Eurora ja DPDgroupi ühismeeskond.
- Foto: Eurora
DPDgroup, kes toimetab aastas klientideni 2,1 miljardit pakki, hakkab kasutama Eurora masinõppepõhist platvormi, et automatiseerida toote klassifikatsiooni (HS) koodide määramist ning vastavust Euroopa Liidus, Ühendkuningriigis ja Ameerika Ühendriikides kehtivatele ekspordikontrollireeglitele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Masinõppepõhine e-kaubanduse maksu- ja tollitehnoloogiaidu Eurora Solutions siseneb USA turule ja palkas e-kaubanduse tippeksperdi Chris Lentjesi sealset laienemist juhtima. Chrisil on üle 20-aastane e-kaubanduse ja logistikakogemus globaalsetest ettevõtetest nagu DHL ja Pitney Bowes.
Logistikatehnoloogiaettevõte Feeport teatas sel nädalal koostöö alustamisest Hollandi tolliameti uue e-kaubanduse tollideklaratsiooni süsteemiga DECO (Douane Ecommerce). Varasemalt on koostöölepe sõlmitud UPSi ja Soome ettevõttega EAS Project. Ettevõtte kaasasutaja Haiti Arendi selgitab Feeporti plaane põhjalikumalt.
Kauba tellimine väljastpoolt Euroopa Liitu on muutumas tellijale kallimaks, aeglasemaks ja bürokraatlikumaks. Eriti seetõttu, et kaotatakse maksuvabastus väikese väärtusega kauba impordile, kirjutab peatselt Eurora õiguse ja tolliteenuse juhi kohale asuv Egon Veermäe ERR-is.
Juulist muutuvate e-kaubanduse reeglite järgi tuleb ostjale kuvada toodete hindu koos ostja asukohariigi käibemaksumääraga. Sestap on veebipoe pidajal mõistlik registreerida oma ettevõte uue nn OSS käibemaksu erikorra alusel e-MTA portaalis. Avaldusi sai hakata esitama selleks alates 1. aprillist 2021, kirjutab Eurora Tolli ja Õiguse osakonna juht Egon Veermäe.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.