• 18.02.20, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

HHLA plaanib Muuga sadama võimekust kolmekordistada

Euroopa juhtiv sadama- ja logistikaettevõte Hamburger Hafen und Logistik ehk HHLA toob suvel Hamburgist Muuga sadamasse kaks ülisuurt sadamakraanat, mis peaaegu kolmekordistab siinse konteinerterminali läbilaskevõimet.
HHLA tegevdirektor Philip Sweens on Tallinna investeeringuga igati rahul ja plaanib sadama läbilaskevõime kolmekordistamist.
  • HHLA tegevdirektor Philip Sweens on Tallinna investeeringuga igati rahul ja plaanib sadama läbilaskevõime kolmekordistamist.
  • Foto: Andres Haabu
Hamburgi sadama juhid näevad uue investeeringuga võimalusi arendada Muugal konterervedusid nii ida-lääne kui ka põhja-lõuna suunal, kirjutab ERR.

Seotud lood

Uudised
  • 14.08.19, 11:32
Muuga kullaaugust otsivad rikkust uued ettevõtjad
Muuga sadamast lahkuvad transiidi kuldaja viimased visad võitlejad ning lisandub järjest logistika- ja kütusefirmasid.
Uudised
  • 01.10.19, 13:07
Muuga vabatsooni võib oodata lõpp
Kuivõrd kaubavood lähevad aasta-aastalt idasuunalt põhja-lõuna suunale, siis kaalub riik tõsiselt, kas Muuga sadama vabatsooni on enam mõttekas ülal pidada.
Uudised
  • 24.10.18, 13:03
Transiidikeskuse uuel omanikul Eestis suured plaanid
Hamburger Hafen und Logistic Internationali (HHLA) juht Philip Sweens rääkis, et Saksa börsifirma plaanib jääda Eestisse vähemalt 44 aastaks.
Uudised
  • 05.12.18, 13:02
Transiidikeskuse omanik hakkas Hyperloopi arendama
Transiidikeskuse uus omanik Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) soovib hakata Hamburgi sadamasse sisenevaid ja sealt väljuvaid konteinereid transportima suurel kiirusel läbi Hyperloopi, mistõttu otsustati luua ühisettevõte USA-s asuva uurimis- ja arendusettevõttega Hyperloop Transportation Technologies (HTT).
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele