Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
HHLA plaanib Muuga sadama võimekust kolmekordistada
Euroopa juhtiv sadama- ja logistikaettevõte Hamburger Hafen und Logistik ehk HHLA toob suvel Hamburgist Muuga sadamasse kaks ülisuurt sadamakraanat, mis peaaegu kolmekordistab siinse konteinerterminali läbilaskevõimet.
Kuivõrd kaubavood lähevad aasta-aastalt idasuunalt põhja-lõuna suunale, siis kaalub riik tõsiselt, kas Muuga sadama vabatsooni on enam mõttekas ülal pidada.
Transiidikeskuse uus omanik Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) soovib hakata Hamburgi sadamasse sisenevaid ja sealt väljuvaid konteinereid transportima suurel kiirusel läbi Hyperloopi, mistõttu otsustati luua ühisettevõte USA-s asuva uurimis- ja arendusettevõttega Hyperloop Transportation Technologies (HTT).
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.