Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
HHLA plaanib Muuga sadama võimekust kolmekordistada
Euroopa juhtiv sadama- ja logistikaettevõte Hamburger Hafen und Logistik ehk HHLA toob suvel Hamburgist Muuga sadamasse kaks ülisuurt sadamakraanat, mis peaaegu kolmekordistab siinse konteinerterminali läbilaskevõimet.
Kuivõrd kaubavood lähevad aasta-aastalt idasuunalt põhja-lõuna suunale, siis kaalub riik tõsiselt, kas Muuga sadama vabatsooni on enam mõttekas ülal pidada.
Transiidikeskuse uus omanik Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) soovib hakata Hamburgi sadamasse sisenevaid ja sealt väljuvaid konteinereid transportima suurel kiirusel läbi Hyperloopi, mistõttu otsustati luua ühisettevõte USA-s asuva uurimis- ja arendusettevõttega Hyperloop Transportation Technologies (HTT).
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.