• 05.12.18, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transiidikeskuse omanik hakkas Hyperloopi arendama

Transiidikeskuse uus omanik Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) soovib hakata Hamburgi sadamasse sisenevaid ja sealt väljuvaid konteinereid transportima suurel kiirusel läbi Hyperloopi, mistõttu otsustati luua ühisettevõte USA-s asuva uurimis- ja arendusettevõttega Hyperloop Transportation Technologies (HTT).
Transiidikeskuse omanik hakkas Hyperloopi arendama
  • Foto: HHLA
HHLA juhatuse esimees Angela Titzrath ja HTT asutaja ja tegevdirektor Dirk Ahlborn teatasid täna Hamburgis, et selle eesmärgi täitumiseks luuakse eraldi ühisettevõte, mille eesmärk on arendada ja turule tuua konteinerite Hyperloop transpordisüsteem. Esmalt töötatakse Hamburgis asuvasse HHLA-terminali vastav ülekandejaama ning standardsed transpordikonteinerid hyperloopi jaoks.
„Vaadates tulevikku, soovime hakata kasutama uuenduslikke lähenemisviise, et aidata kaasa Hamburgi sadamasse ja selle ümbruses asuva transpordi infrastruktuuri parandamisele ja kasutada meie terminali võimekust veelgi efektiivsemalt,“ teatas Angela Titzrath.
Dirk Ahlborni sõnul plaanitakse ühiselt välja töötada süsteem, mis ei keskendu üksnes kiirusele ja tõhususele, vaid võtab arvesse ka kõik muud probleemid, millega tänapäeva sadamad igapäevaselt kokku puutuvad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hamburgi majandus-, transpordi- ja innovatsiooniminister Michael Westhagemanni sõnul vaja piirkonna logistikakeskkond uusi ideid ja ärimudeleid, et ka tulevikus jääda juhtivaks globaalseks logistikakeskuseks.  
Hyperloop on inimeste ja kaupade kiire transportimine spetsiaalse toru kaudu, kus võib kiirus ületada isegi 1000 km/h. Toulouse'is Prantsusmaal on üks selline rada ehitamisel, esimesed katsereisid loodetakse korraldada järgmisel aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele