• 17.12.19, 12:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ühistranspordikorraldus logiseb igast otsast

Tallinlased eelistavad autosõitu vaatamata tasuta ühistranspordile, pealinna lähedased suurettevõtted on muutunud bussifirmadeks ning vaid kolmandikus maakondadest arvestatakse bussiliikluses inimeste tegelike liikumisvajadustega, selgus tänavusel logistika aastakonverentsil.
Kirke Williamson, Merike Saks, Kaarel Kose ja Krista Laever logistika aastakonverentsil ühistranspordi probleeme lahkaval arutelul.
  • Kirke Williamson, Merike Saks, Kaarel Kose ja Krista Laever logistika aastakonverentsil ühistranspordi probleeme lahkaval arutelul.
  • Foto: Eiko Kink
Need on vaid mõned märksõnad, mis kerkisid esile tänavuse logistika aastakonverentsi ühistranspordi korraldust puudutaval sessioonil. Kes oli otsekohesem, kes valis ametikohast tingituna sõnu hoolikamalt, kuid läbiv mõte kõikidel esinejatel oli see, et tasuta ühistransport külvab meil üksnes segadust ning tekitab ebaausat konkurentsi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele