Tallinlased eelistavad autosõitu vaatamata tasuta ühistranspordile, pealinna lähedased suurettevõtted on muutunud bussifirmadeks ning vaid kolmandikus maakondadest arvestatakse bussiliikluses inimeste tegelike liikumisvajadustega, selgus tänavusel logistika aastakonverentsil.

- Kirke Williamson, Merike Saks, Kaarel Kose ja Krista Laever logistika aastakonverentsil ühistranspordi probleeme lahkaval arutelul.
- Foto: Eiko Kink
Need on vaid mõned märksõnad, mis kerkisid esile tänavuse logistika aastakonverentsi ühistranspordi korraldust puudutaval sessioonil. Kes oli otsekohesem, kes valis ametikohast tingituna sõnu hoolikamalt, kuid läbiv mõte kõikidel esinejatel oli see, et tasuta ühistransport külvab meil üksnes segadust ning tekitab ebaausat konkurentsi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.