Möödunud nädalal toimus Noblessneri kvartalis asuvas Proto avastustehases 21. Logistika Aastakonverents, kus võeti luubi alla nii inimeste kui kaupade liikumine: kui arukalt me oleme osanud seda kõike korraldada ja kui suure ökolologilise jalajälje me sellest jätame?
Konverentsil tõdeti, et arenguruumi inimeste ja kaupade liikumisel on meil veel väga palju. Ühistranspordi korraldamisel ei suhtle erinevad ametkonnad omavahel ning kaupade liikumisel on mõttetuid kilomeetreid rohkem, kui me seda ettegi oskame kujutada. Ökoloogilise jalajälje seisukohast on see kõik märksa olulisem, kui mistahes alternatiivne jõuallikas.
Seekordne konverents oli korraldatud pigem aktiivse vestluse, kui pikkade ettekannete vormis ning ürituse kulminatsiooniks kujunes aasta logistikateo tiitli väljakuulutamine. Aasta logistikateoks sai Operaili multimodaalsete kaubavedude projekt, logistikauudiste lugejate lemmikuks sai Alexela maailma esimene energiakaubamaja. Kolmanda finalistina sai ära märgitud CityBee Eesti kaubikute ja sõiduautode lühirenditeenus.
Vaata Eiko Kinki pildigaleriid konverentsist:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.