• 21.08.19, 10:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlased hindavad kõige kõrgemalt Toyotat

Uuringufirma Kantar TNS Oy andmeil on soomlaste seas kõrgeim Toyota maine, vahendab Kauppalehti.
Toyota
  • Toyota
  • Foto: Reuters/Scanpix
Mainetopis pikalt esikohal olnud Mercedes-Benz langes teisele kohale. Kolmas autobränd on edetabelis Audi, neljas BMW. Viiendale positsioonile jõudis Volvo ja kuues oli Škoda.
Kantar Automotive andmeil on Toyota võitnud soomlaste südamed sellega, et toodab turvalisi ja usaldusväärseid autosid. Lisaks on Kantari andmeil soomlaste meelest Toyota hinna ja kvaliteedi suhe paigas.
Ühtlasi on Toyota praegu Soomes enim arvele võetud automark. Bisnode andmeil on soomlastest autoomanikud olnud juba neli aastat järjest olnud kõige truumad just Toyotadele. Ülejäänud autotootjate puhul on tõenäosus, et inimene brändi vahetab, suurem.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kantar on uurinud soomlaste suhtumist autobrändidesse alates 2013. aastast. Seekordses küsitluses osales 2119 inimest.
Toyota on populaarne ka eestlaste seas. 2019. aasta 7 kuuga on Eestis arvele võetud 2670 uut Toyotat, millega Jaapani autotootja edestab teisel kohal olevat Škodat 524 autoga. Ka mudelite lõikes on Eestis kaks enimmüüdud mudelit Toyotad: esikohal on 986 autoga RAV4 ja teisel kohal 790 autoga Corolla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele