Uuringufirma Kantar TNS Oy andmeil on soomlaste seas kõrgeim Toyota maine, vahendab Kauppalehti.

- Toyota
- Foto: Reuters/Scanpix
Mainetopis pikalt esikohal olnud Mercedes-Benz langes teisele kohale. Kolmas autobränd on edetabelis Audi, neljas BMW. Viiendale positsioonile jõudis Volvo ja kuues oli Škoda.
Kantar Automotive andmeil on Toyota võitnud soomlaste südamed sellega, et toodab turvalisi ja usaldusväärseid autosid. Lisaks on Kantari andmeil soomlaste meelest Toyota hinna ja kvaliteedi suhe paigas.
Ühtlasi on Toyota praegu Soomes enim arvele võetud automark. Bisnode andmeil on soomlastest autoomanikud olnud juba neli aastat järjest olnud kõige truumad just Toyotadele. Ülejäänud autotootjate puhul on tõenäosus, et inimene brändi vahetab, suurem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kantar on uurinud soomlaste suhtumist autobrändidesse alates 2013. aastast. Seekordses küsitluses osales 2119 inimest.
Toyota on populaarne ka eestlaste seas. 2019. aasta 7 kuuga on Eestis arvele võetud 2670 uut Toyotat, millega Jaapani autotootja edestab teisel kohal olevat Škodat 524 autoga. Ka mudelite lõikes on Eestis kaks enimmüüdud mudelit Toyotad: esikohal on 986 autoga RAV4 ja teisel kohal 790 autoga Corolla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.