FedExi otsus lepingut mitte uuendada oli ettevõtte teatel strateegiline otsus, mis ei mõjuta teisi praeguseid kokkuleppeid Amazoniga. Nende hulka kuuluvad rahvusvahelise tarne lepingud.
Amazoni leping FedEx Expressiga mõjutab ainult õhuteenuseid, seega FedEx jätkab näiteks nn viimase miili partnerina.
USA kullerfirma teatel ei olnud Amazon nende jaoks suur klient, moodustades 2018. aastal 1,3 protsenti kogu müügitulust.
Amazoni kõneisik ütles uudise peale, et nad austavad kullerfirma otsust ja tänavad neid Amazoni klientide teenindamise eest.
Muutus tuleb ajal, kui Amazon investeerib agressiivselt enda kontsernisisese tarneteenuste arendamisse. E-kaubandusettevõte tuli hiljuti välja uue programmiga Delivery Service Partners, kus ettevõtjad saavad kullerautodega ajada kohalikul tasandil äri, kasutades Prime'i logo.
Amazon on ostnud ka kaubalennukeid ja -autosid, et oma uutele teenustele veelgi hoogu juurde anda. FedEx on seni öelnud, et Amazon ei konkureeri nendega.