• 26.03.19, 12:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DPD: eestlased tellivad veebist enim ilutooteid

Kulleri- ja logistikaettevõtte DPD tellitud üle-euroopalisest uuringust selgub, et kui mujal maailmas ostetakse netikauplustest peamiselt riideid, siis Eesti inimesed tellivad netist peamiselt ilu- ja tervisetooteid, mis on tõuganud esikohalt elektroonika.
DPD laost käib kõige enam läbi eestlaste tellitud ilutooteid ja elektroonikat.
  • DPD laost käib kõige enam läbi eestlaste tellitud ilutooteid ja elektroonikat.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Kolmandat aastat teostatud DPD üle-euroopalise uuringu järgi on Eestis kogu füüsiliste kaupade turust netiostude osakaal 8,2 protsenti. Eelneva aastaga võrreldes on koguste osas tehnika ja elektroonika käest esikoha endale haaranud ilu-ja tervisetooted, mida tellitakse netioste tehes 40 protsendil kordadest (2017 oli see 36%). Tehnikat ja elektroonikat tellitakse 37 protsenti. (2017 oli see 39%).
Eesti inimeste e-ostud aastal 2018
Eesti inimeste e-ostud aastal 2018
1. Ilu- ja tervisetooted (40%)
2. Tehnika/elektroonika (37%)
3. Riided (34%)
4. Jalatsid (30%)
5. Vaba aja tooteid (26%)
6. Raamatuid (22%)
7. Mänguasjad (19%)
Allikas: DPD
„Huvitav on see, et kui üldiselt on maailmas netiostude osas esikohal selgelt mood ja riietusesemed, siis Eestis on see 34 protsendiga alles kolmandal kohal. Euroopas on see number lausa 47 protsenti,“ märkis DPD Eesti e-kaubanduse ärisuuna juht Margot Posti.
Posti lisas, et põneva faktina tuli DPD tellitud uuringust välja ka see, et Eesti netiostlejad peavad raamatuid peamiselt emotsiooniostuks ehk guilty pleasure ostuks. „Nii arvas lausa 68 protsenti vastajatest. Kõige praktilisemateks ja läbimõeldumateks ostudeks peetakse autode varuosasid, mida hindab emotsionaalseks ostuks 15 protsenti küsitletutest.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti e-ostlejate hinnangul on 44 protsenti nende ostudest praktilised, 41 protsenti emotsiooniostud, 11 protsenti erakordsest vajadusest tingitud ostud ning ülejäänud 4 protsenti kõik muusugused ostud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele