• 27.05.18, 13:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Finnair pandi musta nimekirja

Soome tarbijavaidluste amet pani rahvusliku lennufirma Finnairi musta nimekirja, kuna ettevõte ei maksnud kliendile tühistatud või edasi lükatud reisi eest kompensatsiooni.
Finnairi lennuk
  • Finnairi lennuk
  • Foto: Finnair
Finnair on ainus riigifirma, mis tarbijavaidluste ameti musta nimekirja on pandud, sest ei suuda järgida ameti tarbijakaitsealaseid nõudmisi, vahendas ERR.
Kokku on nimekirja pandud 19 ettevõtet.
Tarbijavaidluste ameti juht Pauli Ståhlberg ütles, et Finnairi panemine musta nimekirja on märkimisväärne, kuna riigile kuuluvad ettevõtted peaksid olema tarbijate õiguste kaitsmisel teistele eeskujuks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Põhjus, miks Finnair pandi musta nimekirja, puudutas üht reisijat, kes jäi maha Hongkongist Melbourne'i suunduvalt lennult, kuna Finnairi lend Hongkongi hilines tehnilise probleemi tõttu. Finnair keeldus reisijale maksmast 600-eurost kompensatsiooni, öeldes, et lend hilines ettenägematute asjaolude tõttu.
Autor: Äripaev

Seotud lood

Töökuulutused
  • 02.12.25, 19:46
Äripäev otsib logistika ja tööstuse konverentside programmijuhti
Tule kujunda Eesti tööstuse ja logistika tulevikku!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele