Soome tarbijavaidluste amet pani rahvusliku lennufirma Finnairi musta nimekirja, kuna ettevõte ei maksnud kliendile tühistatud või edasi lükatud reisi eest kompensatsiooni.

- Finnairi lennuk
- Foto: Finnair
Finnair on ainus riigifirma, mis tarbijavaidluste ameti musta nimekirja on pandud, sest ei suuda järgida ameti tarbijakaitsealaseid nõudmisi, vahendas ERR.
Kokku on nimekirja pandud 19 ettevõtet.
Tarbijavaidluste ameti juht Pauli Ståhlberg ütles, et Finnairi panemine musta nimekirja on märkimisväärne, kuna riigile kuuluvad ettevõtted peaksid olema tarbijate õiguste kaitsmisel teistele eeskujuks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Põhjus, miks Finnair pandi musta nimekirja, puudutas üht reisijat, kes jäi maha Hongkongist Melbourne'i suunduvalt lennult, kuna Finnairi lend Hongkongi hilines tehnilise probleemi tõttu. Finnair keeldus reisijale maksmast 600-eurost kompensatsiooni, öeldes, et lend hilines ettenägematute asjaolude tõttu.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.