Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul kasvas esimese nelja kuu jooksul 7,8%, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, ning moodustas kokku 4,82 miljonit tonni, teatas ettevõte.
Kõige enam veeti Eesti Raudtee taristul väetisi, mineraalseid kütuseid ning põlevkivi.
"Eesti transiidimaa kuvand on hakanud taas tõusma. Meie eesmärk on leida uusi projekte," kommenteeris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee. Ta lisas, et lähikuudel jõuavad nende taristule näiteks Merevaigu- ja Hiina konteinerrongid.
Poola ja Skandinaavia vahel liikuvaid konteinereid ehk Merevaigurongi hakkavad opereerima Leedust AB Lietuvos Geležinkeliai, Lätist LDZ Cargo ja Eestist EVR Cargo. Merevaigurong hakkab käima juulist kaks korda nädalas.
Eesti Raudtee taristu transiitveod moodustasid esimese nelja kuu jooksul liikunud veostest 3,2 mln tonni, mis on pea 18% kõrgem tulemus kui 2017. aasta samal perioodil. Ka konteinerite veomaht kasvas tugevalt, viimase nelja kuu tulemus moodustas kokku 15 904 TEUd, mis on pea 39% kõrgem tulemus kui eelmisel aastal.
Reisijate arv raudteel on samuti kasvav. Kohalikus ühenduses sõitis rongidega pea 2,5 mln inimest, mis on 8,4% rohkem kui eelmine aasta esimese nelja kuu jooksul. Rahvusvahelist reisirongi kasutas nelja kuu jooksul 35 1000 inimest, mis on tõusnud 12%.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.