Jaga lugu:

Fakto Auto avas ainulaadse teenuse

Fakto 24H turvaliselt kaitstud ruum.  Foto: Tõnu Tramm

Esimese autoettevõttena Eestis avas Fakto Auto koostöös pakiautomaatide tootja Cleveroniga ööpäevaringse teenuse Fakto 24H, mis võimaldab klientidel viia või tuua oma auto teenindusse just täpselt talle sobival ajal.

„See idee on meil peas tiksunud juba paar aastat ja tõuke andis sellele järjest suurenev klientide arv, kes soovivad autot hooldusesse tuua või kätte saada töövälisel ajal. Hommikuti enne tööpäeva kippusid tekkima hooldeleti taha järjekorrad ning õhtuti saame pidevalt kõnesid, et klient ikka ei jõua õigeks ajaks autole järele,“ rääkis Fakto Auto juhatuse esimees Leho Siimsen, kelle sõnul saab nüüd klient ise otsustada, mis kellaajal ta soovib auto hoolduseks tuua või hooldatud auto kätte saada ilma tema päevarutiini segamata.

Kuidas uudne teenus töötab?

Fakto24H teenuse osutamiseks paigaldati Fakto Auto Osmussaare tee autoesindusse, suletud uste ja turvakaameratega ruumi Cleveroni SnapLocker pakiautomaat, mille üleandmispunktide haldamise tarkvara Collect.Net on integreeritud ettevõtte infosüsteemi.

Teenuse kasutamiseks tuleb broneerida aeg teenindusse Fakto Auto kodulehel või telefoni teel ja anda märku, et soovitakse ka Fakto 24H teenust. Tellija telefonile saadetakse seejärel SMS-ga unikaalne kood, millega saab  pääsu teenindusruumi ning turvatud kapi sahtlile, kuhu võtmed jätta või siis autole järele tulles võtme automaadist kätte (või tellitud varuosa).

Samuti saab samal moel tellida asendusauto, ehk inimene lihtsalt vahetab oma auto võtmed pakiautomaadis asendusauto omade vastu, sõidukid seisavad seal samas turvakaameraga valvatavas parklas. Ruumis on eraldi laud ja postkast, kuhu poetada rendileping või muud allkirjastamist vajavad dokumendid, mille klient saab koos võtmetega kapist kätte.

Lennureisijatele mugav lahendus

Fakto Auto nõukogu esimees Raivo Sternfeld lisas, et kaks kuud kestnud testperioodil on seda teenust palju kasutanud näiteks ka need, kes on kasutanud proovisõiduteenust. „Teeb inimene pikema sõidu, ei jõua õigeks ajaks tagasi. Helistab, broneerime talle kapi, saadame talle sõnumiga koodi ja probleem lahendatud,“ rääkis Sternfeld, kelle sõnul on sagedaseim põhjus siiski see, et inimene läheb hommikul vara lennukile ja tahaks auto enne seda teenindusse tuua. Või siis vastupidi, jõuab öösel lennukilt ja hommikul oleks kohe autot vaja.  

Leho Siimseni sõnul on see alles Fakto 24H teenuse algus ning seda arendatakse kindlasti edasi. „Näiteks ei pea see kapp üldse siin olema. See võib asuda kus iganes, peaasi, et kliendil oleks mugav autot võtta või jätta,“ vihjas Siimsen uudse teenuse võimalikele arendustele.  

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee