• 06.10.17, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linnaosavanem: Põhja-Tallinn vajab kahte uut trammiliini

Põhja-Tallinna linnaosavanema Raimond Kaljulaidi sõnul tuleks pikemas perspektiivis Põhja-Tallinnas avada kaks uut trammiliini - üks Pelguranna ja teine Paljassaare poolsaare tipus asuva Pikakari ranna suunas.
Raimond Kaljulaid
  • Raimond Kaljulaid
  • Foto: Andres Haabu
Linnaosavanema sõnul on Stroomi ranna trammi mõte hea, kuid ilmselt ei ole mõtet selle teostamisega kiirustada. Ta ennustab, et lähiaastatel nende kavatsuste elluviimiseni ei jõuta, sest piirkond vajab palju pakilisemaid investeeringuid.
"Kõigile meeldivad uued mõtted ja suured projektid. Enne uute tänavate ja trammiteede ehitamist tuleb korda teha olemasolevad teed ja kvartalisisesed teed. Stroomi randa on vaja uut rannahoonet, Merimetsa tuleb korrastada, Kopli poolsaare pargid korda teha, uue spordikeskuse ümbruse tänavad ja parkimine korrastada," loetles linnaosavanem.
Kaljulaid nõustub linnaplaneerijate tõdemusega, et linnaosa liiklusprobleemidele leiab lahenduse ainult läbi parema ühistranspordi ja rattateede.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Alustame sellest, et vaatame üle olemasolevad teed ja ühendused ning parandame neid. Näiteks on tõsine probleem Paljassaare ühendus linnaga. Kui see on korras, liigume tulevikuprojektide juurde," ütles Kaljulaid.
Samuti peab linnaosavanem uuest trammiliinist prioriteetsemaks linna poolt koostatud rattastrateegia elluviimist.
"Kogu linna kattev korralik, mugav ja turvaline rattateede võrgustik on see, mida peaks igati eelisarendama," lisas Kaljulaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele