• 04.08.17, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuressaare lennukid olid juulikuus erakordselt täis

Suursaari teenindav lennuettevõtte Transaviabaltika võttis kokku möödunud kuu lendude täitumuse protsendid. Tallinn-Kuressaare-Tallinn lennusuund püstitas 86protsendilise lennuki täitumusega ettevõtte senise lennutegevuse juures rekordtulemuse.
Saartelennuliinide lennuk
  • Saartelennuliinide lennuk
  • Foto: Transaviabaltika
Transaviabaltika esindaja Rene Must ütles pressiteates, et rõõmustamiseks on põhjust. „Juulikuu näitas meile häid tulemusi ja saab tõdeda, et inimesed on meid selleaastase tegevuse juures omaks võtnud ja on altid lendama,” nentis Must. Tallinn-Kuressaare-Tallinn lendude täitumus ulatus juulis 86%ni ja Tallinn-Kärdla-Tallinn suunal oli vastav protsent 59.
Siinjuures lisas Must kommentaariks, et suvi on kõrgaeg, mil saared on nii mandrirahvale kui turistidele atraktiivsed erinevate ja mitmekülgsete üritustega. „Nädalavahetuse lennud on meil suvehooajale kohaselt juba nädala algul välja müüdud ja seda just eriti Kuressaare suunal,“ tõdes lennuettevõtte esindaja.
Viimatisele meedias tõstatunud küsimusele, kas suursaared vajaksid tänasest suuremat lennukit, andis 25aastase ühistranspordis töötamise kogemusega transpordiinsener Rene Must hinnangu, et suvise rohkearvulise lendajate vajaduse kataksid lisalennud neil populaarsetel lennupäevadel nagu reeded, pühapäevad ja esmaspäevad – seda just Kuressaare suunal.
Must viitas siinkohal ka tõdemusele, et suurem lennuk tooks endaga kõrgemad kulud nii tellijale kui teenindajale ja ka hoopis teised nõuded. „Kuluefektiivsem lähenemine on olemasolev 19-kohaline lennuk vajaduse olemasolul tihemini lendama panna, kuid üldjoontes vaadates kogu aastale peale, ei oleks suurem lennuk majanduslikult otstarbekas,“ lausus ta.
„Tuleb mõista, et ühistranspordivahendi suurus ei ole ainus kvaliteedinäitaja. Olulisem kvaliteedinäitaja on sõidugraafiku tihedus ja ühenduse stabiilsus, mida kinnitab ilmekalt Tallinn-Tartu vaheline tihe bussiliiklus. Samas rongiliiklus graafiku tihedust silmas pidades, samal marsruudil ja olenemata asjaolust, et rong võtab korraga kordades rohkem reisijaid peale kui buss, jätab ometi meil soovida. Sama kehtib ka praamiliikluses,“ selgitas Must transpordiühenduste kvaliteedinäitajaid.
2017. juulis teostati Tallinn-Kärdla-Tallinn suunal 52 reisi; reisijaid oli 11722017. juulis teostati Tallinn-Kuressaare-Tallinn suunal 54 reisi; reisijaid oli 17612016. aasta juulis ulatus Tallinn-Kuressaare-Tallinn lendude täitumus 59%ni ja Kärdla suunal vastavalt 46%ni.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi hankel saarte lennuühenduse pidamiseks tegi kolmest pakkujast parima pakkumise Leedu ettevõte Transaviabaltika. Leping pakkumuse võitnud ettevõttega kestab kuni 31. maini 2019.  Transaviabaltika lennuliinide projektinimetus Eestis on Saartelennuliinid, mis teenindab maavalitsustega sõlmitud lepingute läbi lende Kuressaarde ning Kärdlasse. Nädalas lennatakse 12 korda nii Tallinn – Kuressaare – Tallinn liinil kui ka Tallinn – Kärdla – Tallinn liinil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.24, 15:32
Liikluskindlustus töömasinatele: uus seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 kehtib Eestis muudetud liikluskindlustusseadus, mis laiendab kindlustuskohustust ka paljudele seni vabastatud töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema omadustest ja liikumisviisist.

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
AS Tallinna Sadam juhatuse liige, kommertsjuht Margus Vihman.
Saated
  • 14.05.25, 14:00
Margus Vihman: Paldiski Põhjasadama häda on see, et seda pole kellelegi vaja
21 huvilisega Tallinnas on juba lepingud sõlmitud ja esimesed saadetised edukalt kohale toimetatud.
Uudised
  • 14.05.25, 10:24
Proovi kätt kulleriametis: Omniva alustas rahvatarne pilootprojekti
Esimesed 21 inimest on Eestis juba lepingud sõlminud
Alates 1. detsembrist 2024 muutus Eestis liikluskindlustuse kohaldumine töömasinatele.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.24, 15:32
Liikluskindlustus töömasinatele: uus seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele