Autor: Harro Puusild • 21. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Interreg Central Balticu projektid peavad suutma olukorda paremaks muuta

Interreg Central Baltic projektijuht Ivo Volt täna toimuval konverentsil SmartLog Pilot1: Blockchain Taking Logistics to 4.0
Foto: Harro Puusild
Interreg Central Balticu projektid peaksid lahendama reaalseid probleeme ja parendama konkreetseid ebaefektiivseid olukordi logistikas, ütles Interreg Central Baltic projektijuht Ivo Volt täna toimuval konverentsil SmartLog Pilot1: Blockchain Taking Logistics to 4.0.

„Me tahame, et Interreg Central Balticu projektid muudaksid midagi. Soovime, et need lahendaksid reaalseid probleeme ja parendaksid konkreetseid olukordi,“ tutvustas Interreg Central Baltic projektijuht Ivo Volt konverentsil SmartLog Pilot1: Blockchain Taking Logistics to 4.0 seda, mida SmartLogi projektilt oodatakse.

Volt lisas, et Interreg Central Balticu projektid peaksid suutma pakkuda innovatsiooni, et hallata paremini transpordi- ja logistikaahelaid. „Soovime, et need projektid muudaksid kaubavoo efektiivseks ja optimeeriksid logistikaahelaid. Need peaksid näitama konkreetseid tulemusi nii Skandinaavia-Vahemere kui ka Põhjamere-Läänemere koridorides,“ selgitas Volt.

Volt tõi näiteks ka mõned projektid, mis võiksid tulevikus realiseeruda. „Näiteks MobiCarnet, mis on paljuski IT-lahendustele suunatud projekt, et piiriülesed autoveod oleksid rohkem paberivabad,“ tõi Volt näite.

Veel tõi Volt näitena projekti Smart 67, mis tähendab targemat E67 maanteed. „Sisuliselt tähendab see paremat liikluse haldamist E67 maanteel, näiteks elektroonilisi silte ja muud informatsiooni, mis aitab juhtidel saada teavet maanteel toimuva kohta,“ sõnas ta.

Stockholmi saarestikuga seotud projekt aitab leida paremaid ja säästlikumaid viise reisijate ja kauba liigutamiseks nii Stockholmi kui ka Ahvenamaa saarestikes. Oluline on ka Tallinna ja Helsingi vahelise tunneli projekt, mille teostatavuse uuringuid Kesk-Läänemere Programm toetab.

SmartLog on Euroopa Regionaalarengu Fondi poolt rahastatav 2,4 miljoni eurose eelarvega kolmeaastase kestvusega Interreg Central Baltic’u projekt, mille juhtpartneriks on Kouvola Innovation OY (Soome).

Täna toimub konverents SmartLog Pilot1: Blockchain Taking Logistics to 4.0, kus esitletakse SmartLogi pilootprojekti käigus valminud logistikaplatvormi, mille vahendusel saab jälgida reaalajas eksportkonteinerite laadimis-, tollimis- ja eelveoprotsesse.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077