Viking Line on sõlminud esialgse kokkuleppe reisilaeva tellimiseks Hiina laevaehitajalt Xiamen Shipbuilding Industry Co. Ltd, teatas ettevõte.

- Viking Line'i uus laev.
- Foto: Viking Line
Alus valmiks aastaks 2020. Lõplik kokkulepe on kavas allkirjastada tuleva aasta kevadel.
Investeeringu suurus on 190 miljonit eurot. Esialgses kokkuleppes sisaldub ka võimalus teise aluse tellimiseks.
Uus alus on kavandatud Viking Line'i Turu-Ahvenamaa-Stockholmi liinile asendama 1988. aastal valminud Amorellat. Selle pikkus on 218 meetrit ja see võtab peale 2800 reisijat. Kaubaveoste radade pikkus on 1500 meetrit.
Alus on kavas ehitada koostööprojektina, mis kaasaks mitmeid Soome ja teiste Euroopa riikide ettevõtteid.
Viking Line'i tegevjuht Jan Hanses kommenteeris Soome YLE-le, et kahetseb, et laevatellimus läks välismaale. Määravaks said aga tehingu soodsad rahastamistingimused ning seegi, et Turu laevatehase tellimuste raamat on mitmeks aastaks täis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viking Line’i reisijate koguarv 2016. aastal oli 6 502 191 reisijat, mis jääb 1% alla eelmise aasta tulemusele, teatas ettevõte.
Viking Line’i teatel allkirjastati 5. aprillil tingimuslik laevaehitusleping Hiina ettevõttega Xiamen Shipbuilding Industry Co, et viimane ehitaks uue kruiisilaeva Turu – Ahvenamaa – Stockholm liini tarbeks.
Viking Line'i teatel vähendasid ettevõtte käivet laevastiku ulatuslikud uuendused ning väiksem nõudlus.
Soome laevanduskontsern Viking Line plaanib tellida Turu-Stockholmi liinile uue laeva, mis hakkaks asendama 1988. aastal ehitatud Amorellat.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.