• 17.11.16, 13:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Luts: Tallinna-Helsingi tunnelis võiks kasutada kahte rööpmelaiust

Locosmarti omanik ja transpordianalüütik Hannes Luts rääkis täna toimuval Logistika Aastakonverentsil, et Tallinna-Helsingi tunnelis võiks kasutada nii 1435 kui 1520 rööpmelaiust.
Locosmarti omanik ja transpordianalüütik Hannes Luts Logistika Aastakonverentsil.
  • Locosmarti omanik ja transpordianalüütik Hannes Luts Logistika Aastakonverentsil.
  • Foto: Raul Mee
„Kui me räägime tunnelist, siis võiksime mõelda kompromissile, et tunnelis võiks kasutada mõlemat rööpmelaiust. Paneme maha neli rööbast,“ ütles Luts.
„Sama asi on teoreetiliselt võimalik ka Rail Balticu puhul,“ märkis Luts ja lisas, et Rail Balticu puhul oleks sellise lahenduse kasutamine siiski märksa keerulisem kui tunnelis.
Lutsu sõnul on selline tehnoloogia maailmas juba kasutusel ning sama võiks kaaluda ka Eesti ja Soome.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Rail Balticu projekti koordinaatori Kristjan Kaunissaare sõnul oleks nelja rööpme kasutamine siiski liialt kallis ja keerukas lahendus. „Jah, nelja rööpme kasutamist on kaalutud, kuid seda lahendust peeti tehnoloogiliselt liiga keerukaks ja kalliks,“ sõnas Kaunissaare.
Täna toimub traditsiooniline Äripäeva teemaveebi logistikauudised.ee korraldatud Logistika Aastakonverents.

Seotud lood

Uudised
  • 18.11.16, 13:45
Vaata galeriid Logistika Aastakonverentsist!
17. novembril toimus RRK Liiva ladudes Äripäeva ja ProLogi korraldatud traditsiooniline, järjekorras juba 18. Logistika Aastakonverents.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele