Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vaata galeriid Logistika Aastakonverentsist!
17. novembril toimus RRK Liiva ladudes Äripäeva ja ProLogi korraldatud traditsiooniline, järjekorras juba 18. Logistika Aastakonverents.
Vaata pilte logistika arengustsenaariumite teemaliselt konverentsilt, kus räägiti nii Rail Balticust, lennu- kui merevedudest. Üle 130 osaleja said kuulda tulist arutelu Rail Balticu võimaliku tuleviku üle, välja kuulutati ka 2016. aasta logistikategu.
Igasügisest traditsiooni järgides valime ka seekord välja aasta parima logistikasaavutuse: konkurss Aasta Logistikategu 2017 on nüüd ametlikult avatud!
Locosmarti omanik ja transpordianalüütik Hannes Luts rääkis täna toimuval Logistika Aastakonverentsil, et Tallinna-Helsingi tunnelis võiks kasutada nii 1435 kui 1520 rööpmelaiust.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.