• 18.11.16, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata galeriid Logistika Aastakonverentsist!

17. novembril toimus RRK Liiva ladudes Äripäeva ja ProLogi korraldatud traditsiooniline, järjekorras juba 18. Logistika Aastakonverents.
Päeva moderaator Karli Lambot
  • Päeva moderaator Karli Lambot
  • Foto: Meeli Küttim
Vaata pilte logistika arengustsenaariumite teemaliselt konverentsilt, kus räägiti nii Rail Balticust, lennu- kui merevedudest. Üle 130 osaleja said kuulda tulist arutelu Rail Balticu võimaliku tuleviku üle, välja kuulutati ka 2016. aasta logistikategu.
Kajastusi konverentsilt:
Luts: Tallinna-Helsingi tunnelis võiks kasutada kahte rööpmelaiust

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kose: Eesti vajab juurde ühendusi muu maailmaga
Aasta Logistikategu on selgunud!
Fotode autorid: Raul Mee ja Meeli Küttim.
18. Logistika Aastakonverents
98 fotot
  • 18. Logistika Aastakonverents

Seotud lood

Uudised
  • 29.08.17, 13:03
Kandideeri aasta logistikateo auhinnale!
Igasügisest traditsiooni järgides valime ka seekord välja aasta parima logistikasaavutuse: konkurss Aasta Logistikategu 2017 on nüüd ametlikult avatud!
Uudised
  • 17.11.16, 10:28
Algas enam kui 130 osalejaga Logistika Aastakonverents
Täna toimub traditsiooniline Äripäeva teemaveebi Logistikauudised.ee korraldatud Logistika Aastakonverents 2016. Saalis on enam kui 130 osalejat.
Uudised
  • 14.11.16, 16:57
Vanad head ajad ei tule enam kunagi tagasi
Eesti majandusteadlane ja arvamusliider Raivo Vare analüüsib logistika ja raudteevedude hetkeseisu.
Uudised
  • 17.11.16, 13:29
Luts: Tallinna-Helsingi tunnelis võiks kasutada kahte rööpmelaiust
Locosmarti omanik ja transpordianalüütik Hannes Luts rääkis täna toimuval Logistika Aastakonverentsil, et Tallinna-Helsingi tunnelis võiks kasutada nii 1435 kui 1520 rööpmelaiust.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele