Tallink suunab detsembris ümber kahe liini kruiisilaevad AS Tallink Grupp teatel asub hetkel Tallinn-Helsingi liinil sõitev Baltic Queen detsembris Tallinna-Stockholmi liinile, vahetades seal omakorda välja kruiisilaeva Romantika, mis suundub Riia-Stockholmi liinile.

- Reisilaev Romantika suundub tagasi Riia-Stockholmi liinile.
- Foto: Tallink
Tallinna-Helsingi liinil jätkab ettevõte uuendatud kruiisilaevaga Silja Europa ning kahe kiire reisilaevaga.
AS-i Tallink Grupp müügi- ja turundusdirektori Margus Hundi sõnul on ettevõte asunud ette valmistama ümberkorraldusi, mis hõlmavad kokku kolme kruiisiliini teenusekvaliteedi täiendavat tõstmist. „Antud muudatustega soovime tuua positiivset mõju kõikidele meie turgudele. Liinide laevade koossseisude muutmine ning pardakontseptsioonide värskendamine võetakse tavaliselt vastu huvi ja põnevusega,“ märkis Hunt pressiteates.
Silja Europa on juba suundunud Tallinn-Helsingi liinilt reisijateala uuendustöödeks remonti ning naaseb esialgsete plaanide kohaselt liinile 12. detsembril. 13. detsembrist suundub kruiisilaev Baltic Queen Tallinna-Stockholmi liinile, asendades seal praegu seilava Romantika. 12. detsembril suundub Romantika Riia-Stockholmi liinile, suurendades märkimisväärselt liini transpordimahte. Liinide sõidugraafikud jäävad samaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Silja Europa ja Baltic Queen jäävad Eesti lipu alla, Romantika puhul on lähiajal kavas lipuvahetus Läti lipu alla.
AS Tallink Grupp on Läänemere juhtivaid reisilaevafirmasid, mis teenindab aastas ligi 9 miljonit reisijat ning kus töötab 7000 inimest.
Laevastikku kuulub 15 alust ning firma opereerib kuuel erineval laevaliinil. 2017.aasta alguses alustab ettevõte Tallinna-Helsingi liinil seilamist uhiuue keskkonnasõbraliku maagaasil töötava kiire reisilaevaga Megastar.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.