Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
STATISTIKA: Tarbesõidukite müük tegi mais suure hüppe
Tarbesõidukite müük kasvas mais eelmise aastaga võrreldes 33,7%.
Tarbesõidukite esikolmiku moodustasid Peugeot, Citroen ja Volkswagen, milliseid müüdi vastavalt 99, 84 ja 58 tükki. Veokeid müüsid teisest enam Scania ja Volvo, vastavalt 22 ja 18.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.