Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
STATISTIKA: Tarbesõidukite müük pöördus veebruaris taas tõusule
Jaanuaris eelmisele aastale alla jäänud tarbesõidukite müügiturg pöördus veebruaris taas tugevale tõusule.
Jaanuaris oli toimunud tarbesõidukite turul võrreldes eelmise aasta jaanuariga kerge langus, müük oli 3,4% võrra väiksem. Kokku toimetati jaanuaris klientidele 476 uut tarbesõidukit. Markidest oli edukaim Peugeot 64 müüdud sõidukiga ning järgnesid Volvo 61 ja Volkswagen 53 sõidukiga. Veokite segmendis tegid jaanuaris väga hea tulemused Volvo ja Scania, vastavalt 61 ja 30 müüdud veokiga.
Euroopas on vaid kaks riiki, kus uute tarbesõidukite müük on eelmisest aastast oluliselt väiksem – kasinusmeetmeid harjutav Kreeka ja meie lõunanaaber Läti.
Tarbesõidukite müük langes juulis 2,1% võrreldes möödunud aasta juulikuuga. Seitsme kuu kokkuvõttes on uute tarbesõidukite müük aga eelmist aastat edestamas.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.