Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Schenkeri juht: turg on oodatust keerulisem
Schenkerit Eestis juhtiv Janek Saareoks ütles, et tal ei ole voli kommenteerida Schenkeri otsust koondada Soomes kaubamahtude vähenemise tõttu töötajaid, kuid tunnistas, et ka Eestis on turg osutunud oodatust keerulisemaks.
Schenkeri tegevdirektor Janek Saareoks.
Foto: Raul Mee
DB Schenker teatas mõni nädal tagasi, et on jõudnud Soomes ametühinguga kokkuleppele koondada kaubamahtude kiire kukkumise tõttu 67 töötajat. Janek Saareoks ütles, et tal ei ole Soomes toimuvaid koondamisi voli kommenteerida. Soome majanduse käekäigul näeb ta aga Eesti jaoks nii negatiivseid kui ka positiivseid mõjusid. „Eesti ettevõtted on seal konkurentsivõimelisemad, kuid samas kahanev turg vähendab ka kaubamahtusid,“ leidis ta.
Olukord on kriitiline, tunnistas Transiidikeskuse juht Erik Laidvee. "Kui me riiklikul tasemel midagi ette ei võta, siis ähvardab kogu Eesti transiiti mitmekordne kukkumine."
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.