DB Schenker hakkas Eesti terminalis kasutama saadetiste kaalumise ja mõõtmise tehnikat, mis tõstab saadetiste käsitluse efektiivsust ligi 20%.

- Schenkeri uus saadetiste mõõtmise ja kaalumise seade lubab tunnis käsitleda kuni 200 alust. Foto: Schenker
Schenkeri müügi- ja turundusdirektori Kristo Vrageri väitel on tegemist Eestis ainulaadse lahendusega. Saadetiste kaalumine ja mõõtmine on logistikaettevõtetes täna veel valdavalt käsitöö. DB Schenker rakendab alates maikuust oma Tallinna terminalis automaatset mitmedimensioonilist saadetiste mõõtmise ja kaalumise süsteemi.
Staatiline seade asub käsitluspinnal ja laes ning suudab käidelda erinevate omadustega väikepakke ja aluseid. Saadetise käitlemise käigus tuvastatakse saadetis kõigepealt skänneriga, millele järgneb automaatne kaalumine ja mõõtmine ning lõpetuseks luuakse saadetisest foto. Kogutud info alusel toimub süsteemis saadetise andmete automaatne uuendamine ja asendamine juhul, kui need peaksid erinema tellimuses toodust.
Süsteemi täielikul rakendamisel muutuvad täpsemaks klientidega arveldamise alused ning veoruumide optimeerimisest saadav tulu. Vrageri kinnitusel annab uus seade Schenkerile võimekuse kaaluda ja mõõta kuni 200 alust tunnis koos andmekäsitlusega süsteemis. Vrager hindab, et seadme kasutamine parandab saadetiste käsitlemisel efektiivsust ligi 20%.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Schenker AG juhatuse esimees ja DB Schenker Logistika äriosakonna juht Dr. Thomas Lieb lahkub ametist vastavalt vastastikkusele kokkuleppele 31. märtsil, kirjutas www.transportweekly.com.
Suuremate ekspedeerimisettevõtete jaotusteenuste äri liikus eelmisel aastal erisuunas. Kui DHL ja DSV Transport laiendasin laopindasid ja kasvasid, siis Schenker kurtis orgaanilise kasvu puudumise üle, jaotusteenuste käive langes.
Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel ei karda Shenkeri tulekust pakiveoturule ohtu Omniva siseriiklike ja Balti teenuste osale. Muutused võivad tema sõnul tulla eelkõige rahvusvaheliste pakkide turule.
Eesti üks suuremaid ekspedeerijaid AS Schenker saab kontsernis toimunud muudatuste järel hakata valmistuma sisenemiseks Eesti pakiveoturule.
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.