• 06.11.15, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ansi Arumeel: Schenkeri tulek muudab olukorda pakiveo rahvusvahelistes teenustes

Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel ei karda Shenkeri tulekust pakiveoturule ohtu Omniva siseriiklike ja Balti teenuste osale. Muutused võivad tema sõnul tulla eelkõige rahvusvaheliste pakkide turule.
Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel.
  • Omniva juhatuse liige Ansi Arumeel.
  • Foto: Meeli Küttim
Kas Schenkeri otsus sekkuda pakiveoteenuste turule tuli üllatusena?

Seotud lood

Uudised
  • 14.04.16, 11:44
Konkurendid kahtlevad uue pakiveoteenuse hinnarevolutsioonis
Uue pakiäriteenuse kontseptsiooniga alustav Parcelfellows lubab Eestist välismaale pakisaatmise muuta kuni 80% odavamaks. Eesti suuremad pakivedajad Omniva ja Itella SmartPOST suhtuvad hinnalubadusse skeptiliselt ja kinnitavad, et nende hinnakirjad jäävad muutumatuks.
Uudised
  • 30.05.16, 12:21
Schenker tõstab uue seadmega saadetiste käsitlemise kiirust
DB Schenker hakkas Eesti terminalis kasutama saadetiste kaalumise ja mõõtmise tehnikat, mis tõstab saadetiste käsitluse efektiivsust ligi 20%.
Uudised
  • 06.11.15, 14:28
Tarmo Tael: pakivoemahud mitmekordistuvad
DPD Eesti tegevjuhi Tarmo Taela kinnitusel kahekordistuvad Eestis pakiveomahud järgmise 3-4 aastaga. See on logistikaettevõtetele piisavaks motivatsiooniks, et ostida kasvu võimalusi just pakiärist, leiab Tael.
Uudised
  • 06.11.15, 14:39
Aavo Kärmas: Pakiäri prognoosid peab üle vaatama
Kui Eestis kasvab pakiturg ligikaudu kuni paarkümmend protsenti aastas, siis kordades suuremal Hiina turul kasvab e-kaubandus 50% aastas, mis annab Omniva juhatuse esimehe Aavo Kärmase sõnul ühisfirmale Hiina kullerfirmaga väga suure potentsiaali ja prognoose tuleb pidevalt üle vaadata.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele