• 06.11.15, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aavo Kärmas: Potentsiaal on suur ja prognoosid peab üle vaatama

Kui Eestis kasvab pakiturg ligikaudu kuni paarkümmend protsenti aastas, siis kordades suuremal Hiina turul kasvab e-kaubandus 50% aastas, mis annab Omniva juhatuse esimehe Aavo Kärmase sõnul ühisfirmale Hiina kullerfirmaga väga suure potentsiaali ja prognoose tuleb pidevalt üle vaadata.
Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas panustab Hiina e-kaupluste populaarsusele Euroopas.
  • Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas panustab Hiina e-kaupluste populaarsusele Euroopas.
  • Foto: Andres Haabu
Milliseid uusi lahendusi plaanite ettevõttega Post11 hakata e-kaubanduses pakkuma?

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.16, 13:41
Omniva aprillinali sai tõeks
Aasta tagasi teatas Omniva 1. aprillil, et paneb Hiinast Tallinna lendama otselennu, millega tarnitakse Aasiast kaupu ja vajadusel veetakse ka reisijaid. Nali saigi aasta jooksul tõeks ja Omnivale saabub kaup otselennuga Hiinast.
Uudised
  • 05.04.16, 10:57
Omniva kasvas rahvusvahelises äris ja logistikas
2015. aastal kasvasid Omniva äritulud eelmise aastaga võrreldes 26% ning puhaskasum 10%. Kasvu aluseks oli logistika ja rahvusvaheline äri.
Uudised
  • 18.08.16, 14:08
Omniva tõstis tundmatu Hiina linna Tallinna Lennujaama suurimate kaubatarnijate hulka
Tallinna Lennujaama I poolaasta kaubavedude statistikasse on ilmunud Hiina linn Changchun Longija. Aasta tagasi seda linna lennujaama statistikas kümne suurima hulgas ei olnud. Nüüd on linna sinna tõstnud Omniva e-kaubanduse äri.
Uudised
  • 05.05.16, 11:58
Pakituru kasv piiritu
TNS Emori uuringu järgi kasvas pakiturg eelmisel aastal 37%. Itella SmartPOSTi müügijuhi Alice Rahkema ütlusel ei näi pakituru kasvule piiri tulevat.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele