• 22.02.16, 11:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütuseturu Aastakonverents 2016 vaatab tulevikku

27. aprillil toimub koostöös Eesti Õliühinguga traditsiooniline kütuseturu aastakonverents, kus uuringufirma TNS Emor esitleb ka kevadel korraldatavat kütuseturu uuringut.
Kütuseturu Aastakonverents 2016 vaatab tulevikku
Uuringut, kus käsitletakse aktsiisitõusude mõjusid praegu ja kaugemas tulevikus, tutvustab TNS Emori osakonnajuht Agne­ Kinks. Tulemusi analüüsib Stat­oil Fuel &Retail mootorikütuste müügidirektor Meelis Migur.
Lisaks uuringule teeb Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks ülevaate koduturu olukorrast ja LHV majandusanalüütik Heido Vitsur maailma­ trendidest. Kütusereservide majandamise süsteemist ja kasutamisest kriisiolukorras räägib Eesti Vedelkütuste Agentuuri OSPA juhataja Priit Enok.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist on esinemas energeetika ja ehituse asekantsler Ando Leppiman ja energeetika osakonna ekspert Siim Meeliste, kes räägivad üleminekust biokomponentidele ja biometaani arengust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vaata esinejaid ja teemasid lähemalt SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele