Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tarbesõidukid: müük ronis taas plussi
Oktoobris kerge languse teinud tarbesõidukite müük kerkis novembris taas plussi. Võrreldes eelmise aasta novembriga müüdi tänavu 7% võrra rohkem tarbesõidukeid.
AMTELi andmetel püsib 11 kuu kokkuvõttes tarbesõidukite müük 19,4% plussis. Edukaim mark oli novembris Peugeot 68 müüdud sõidukiga, järgnesid Citroen 63 ja Renault 42 tarbesõidukiga.
Euroopas on vaid kaks riiki, kus uute tarbesõidukite müük on eelmisest aastast oluliselt väiksem – kasinusmeetmeid harjutav Kreeka ja meie lõunanaaber Läti.
Tarbesõidukite müük langes juulis 2,1% võrreldes möödunud aasta juulikuuga. Seitsme kuu kokkuvõttes on uute tarbesõidukite müük aga eelmist aastat edestamas.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.