Erinevalt sõiduautodest jätkab tarbesõidukite müük tõusujoonel - mais müüdi tarbesõidukeid 9% enam kui möödunud aastal.
Viie kuuga kokku on tarbesõidukeid müüdud 19,1% rohkem kui mullu. Markidest oli edukaim Peugeot 72 müüdud sõidukiga, järgnesid Citroen ja Renault vastavalt 61 ja 33 sõidukiga. Veokeid müüs kõige rohkem Scania (24).
Uusi sõiduautosid müüdi mais ühtekokku 1712, mida on koguni 14% vähem kui möödunud aastal. Viie kuuga on tänavu müüdud aga kokku 8489 uut sõiduautot, mis jääb möödunud aasta sama perioodi müügitulemustele alla 3% võrra. Samas tuleb tõdeda, et uute sõiduautode osakaal kogu sõiduautode impordist pole näiteks võrreldes eelmise maikuuga muutunud ja on ikka 45%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu on uute tarbesõidukite müük kasvanud eriti jõuliselt ja seitsme kuuga on müüdud tarbesõidukeid 23,7% enam kui möödunud aasta samal perioodil.
Uute tarbesõidukite müük kasvas möödunud aasta märtsiga võrreldes 36%.
Tänavu on nelja kuu kokkuvõttes müüdud 21,6 protsendi võrra rohkem tarbesõidukeid kui möödunud aastal samal ajal.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.