Uute tarbesõidukite müük kasvas möödunud aasta märtsiga võrreldes 36%.
Kokku on esimeses kvartalis registreeritud ligi viiendik rohkem uusi sõidukeid kui mullu samal ajal. Kõrvutades tänavust esimest kvartalit mullu sama perioodiga on tõus 18%. Kokku on tänavu esimeses kvartalis müüdud 1257 uut tarbesõidukit. Markidest oli märtsis edukaim Peugeot 97 müüdud sõidukiga, järgnesid Citroen 59 ja Škoda 55 tarbesõidukiga. Veokeid müüs märtsis enim Volvo, järgnesid Scania ja Mercedes-Benz.
AMTELi tegevjuhi Arno Sillati sõnul on uute autode müük sel aastal käinud nagu ameerika mäed - üles-alla, ilma kindla trendita. "Oma osa on käibemaksuseadusel ja sellest tingitud segadusel ning ebakindlusel, see kajastub eelkõige suuremate sõiduautode ja maasturite müügi tagasiminekus eelmise aastaga võrreldes. Järgmised kuud näitavad, kas nüüd saabub stabiilsus. Selleks annab lootust tõusev tarbesõidukite müük - majandus kasvab, ettevõtetel on tööd ning mida vedada,“ ütles Sillat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes möödunud aastaga kasvas juulis tarbesõidukite müük 50% võrra.
Tänavu on nelja kuu kokkuvõttes müüdud 21,6 protsendi võrra rohkem tarbesõidukeid kui möödunud aastal samal ajal.
Kui sõiduautode müük oli languses, siis uute tarbesõidukite müük näitas taas tõusu ja veebruaris müüdi kokku 313 uut tarbesõidukit, mida on 5% võrra rohkem kui mullu.
Erinevalt sõiduautodest jätkab tarbesõidukite müük tõusujoonel - mais müüdi tarbesõidukeid 9% enam kui möödunud aastal.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.