Autor: Tanel Raig • 8. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbesõidukite müük tegi märtsis suure tõusu

Uute tarbesõidukite müük kasvas möödunud aasta märtsiga võrreldes 36%.

Kokku on esimeses kvartalis registreeritud ligi viiendik rohkem uusi sõidukeid kui mullu samal ajal. Kõrvutades tänavust esimest kvartalit mullu sama perioodiga on tõus 18%. Kokku on tänavu esimeses kvartalis müüdud 1257 uut tarbesõidukit. Markidest oli märtsis edukaim Peugeot 97 müüdud sõidukiga, järgnesid Citroen 59 ja Škoda 55 tarbesõidukiga. Veokeid müüs märtsis enim Volvo, järgnesid Scania ja Mercedes-Benz.

AMTELi tegevjuhi Arno Sillati sõnul on uute autode müük sel aastal käinud nagu ameerika mäed - üles-alla, ilma kindla trendita. "Oma osa on käibemaksuseadusel ja sellest tingitud segadusel ning ebakindlusel, see kajastub eelkõige suuremate sõiduautode ja maasturite müügi tagasiminekus eelmise aastaga võrreldes. Järgmised kuud näitavad, kas nüüd saabub stabiilsus. Selleks annab lootust tõusev tarbesõidukite müük - majandus kasvab, ettevõtetel on tööd ning mida vedada,“ ütles Sillat.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077