Võrreldes möödunud aastaga kasvas juulis tarbesõidukite müük 50% võrra.
Kui sõiduautode müük oli tänavu juuli kerges languses (-3% võrreldes eelmise aastaga), siis tarbesõidukeid müüdi 50% võrra enam. Kokku anti klientidele juulis üle 373 uut tarbesõidukit.
Seitsme kuu kokkuvõttes on tarbesõidukite turg kasvanud 23,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Markidest oli juulis edukaim Peugeot 61 sõidukiga, järgnesid Citroen 51 ja Renault 46 müüdud tarbesõidukiga. Veokite segmendis oli juulis edukaim Scania 32 müüdud veokiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu on uute tarbesõidukite müük kasvanud eriti jõuliselt ja seitsme kuuga on müüdud tarbesõidukeid 23,7% enam kui möödunud aasta samal perioodil.
Uute tarbesõidukite müük kasvas möödunud aasta märtsiga võrreldes 36%.
Tänavu on nelja kuu kokkuvõttes müüdud 21,6 protsendi võrra rohkem tarbesõidukeid kui möödunud aastal samal ajal.
Kui sõiduautode müük oli languses, siis uute tarbesõidukite müük näitas taas tõusu ja veebruaris müüdi kokku 313 uut tarbesõidukit, mida on 5% võrra rohkem kui mullu.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.