Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tarbesõidukite müük kasvas hooga
Võrreldes möödunud aastaga kasvas juulis tarbesõidukite müük 50% võrra.
Kui sõiduautode müük oli tänavu juuli kerges languses (-3% võrreldes eelmise aastaga), siis tarbesõidukeid müüdi 50% võrra enam. Kokku anti klientidele juulis üle 373 uut tarbesõidukit.
Seitsme kuu kokkuvõttes on tarbesõidukite turg kasvanud 23,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Markidest oli juulis edukaim Peugeot 61 sõidukiga, järgnesid Citroen 51 ja Renault 46 müüdud tarbesõidukiga. Veokite segmendis oli juulis edukaim Scania 32 müüdud veokiga.
Kui sõiduautode müük oli languses, siis uute tarbesõidukite müük näitas taas tõusu ja veebruaris müüdi kokku 313 uut tarbesõidukit, mida on 5% võrra rohkem kui mullu.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.