Tänavu on nelja kuu kokkuvõttes müüdud 21,6 protsendi võrra rohkem tarbesõidukeid kui möödunud aastal samal ajal.
Tarbesõidukite müük läheb tänavu jätkuvalt tõusvas trendis. Aprillis müüdi 406 tarbesõidukit, mida on 35% võrra rohkem kui mullu.
Nelja kuu kokkuvõttes on tänavu aga müüdud 21,6% võrra rohkem tarbesõidukeid kui mullu samal perioodil.
Citroen müüs aprillis 60 tarbesõidukit ja oli sellega automarkide seas edukaim. Järgnesid Škoda 52 ja Peugeot 47 müüdud sõidukiga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veokite segmendis olid aprillis kaks edukaimat müüjat Scania ja Volvo, vastavalt 25 ja 19 müüdud veokiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes möödunud aastaga kasvas juulis tarbesõidukite müük 50% võrra.
Uute tarbesõidukite müük kasvas möödunud aasta märtsiga võrreldes 36%.
Kui sõiduautode müük oli languses, siis uute tarbesõidukite müük näitas taas tõusu ja veebruaris müüdi kokku 313 uut tarbesõidukit, mida on 5% võrra rohkem kui mullu.
Erinevalt sõiduautodest jätkab tarbesõidukite müük tõusujoonel - mais müüdi tarbesõidukeid 9% enam kui möödunud aastal.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.