Kui maanteetranspordis olud ei parane, läheb osa ettevõtjaid kindlasti pankrotti, ütles Lajos ASi omanik ja riigikogu liige Einar Vallbaum.
Transpordiettevõtte Lajos AS omaniku Einar Vallbaumi sõnul pole olukord transpordisektoris kiita. „Eks osa firmasid läheb kindlasti pankrotti, siin teist varianti ei ole. Kui midagi vedada ei ole, siis pole midagi teha,“ rääkis Vallbaum.
Lajos ASi seisu võib Vallbaumi sõnul hinnata tubli kolmega. "Peterburi suunal kukkusid külmveod ära, Vene turu äravajumisel oli suur mõju. Autosid on nii palju üle, et hinnad on langenud. Suvekuudel läheb võib-olla veidi paremaks, kuid juuli on maailmas puhkuse aeg, see on alati hapukurgihooaeg olnud,“ rääkis Vallbaum.
Ka konjunktuuriinstituudi teatel on maanteetranspordi ettevõtete ja logistikaettevõtete kindlustunne Venemaa-Ukraina konflikti tõttu halb ja karta on, et valitsuses arutatav kütushindade võimalik tõus kindlustunnet ei tõsta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vallbaum kinnitas, et transpordisektorit mõjutab Vene-Ukraina konflikt. „Üle maailma on autode üleküllus. See on kõigi suur mure, Poola, Läti, Leedu ja meie mure. Teine probleem on see, et sakslased tahavad tõsta päevaraha kõigil tema territooriumil vedajatel,“ rääkis Vallbaum.
„Ega see kindlustunne tugev ei ole, päris halb on. Ka kütuseaktsiis, mis tõusma hakkab, mõjutab meid,“ rääkis Vallbaum. „Rahvusvahelised vedajad hakkavad ilmselt Lätis paake täis võtma,“ rääkis ettevõtja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.