Rahvusvaheliste kaubavedude ekspedeerimisega tegeleva DSV Transport ASi juhi Jaan Lepa sõnul oli esimene kvartal neile parem kui eelmise aasta oma, kuid jäi ootusele alla.
"Veomahud on meil olnud sellel aastal esimeses kvartalis tõepoolest tagasihoidlikumad kui me ootasime," ütles Lepp. "Ei ole midagi hullu ja suurt kukkumist ei näe, aga arvasime ning lootsime suuremaid töömahte," lisas ta.
Tänavune esimene kvartal oli ettevõttele parem kui eelmise aasta esimene kvartal, aga Lepa sõnul nad lootsid, et tuleb veel parem. "Otsest miinust meie ei näe," tõdes ta.
Lepp lisas, et nad ei ole suurt analüüsi teinud, kuid näha pole, miks veomahud on langenud. "See on üldine pilt. Me oleme endiselt positiivsed ning arvame, et Eesti riik on tubli ja saab kõigega hakkama. Meil sellist pessimismi ei ole. Võtame seda kui rahuliku aasta algust," märkis Lepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esialgseil andmeil vähenes Eesti sisemajanduse koguprodukt (SKP) esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga 1,9%, teatas täna statistikaamet. SKP kasvu pidurdas esialgsel hinnangul enim majandustegevus transpordi, kinnisvara ja energeetika tegevusaladel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Statistikaameti andmetel vähenes esimeses kvartalis veonduse ja laonduse sektoris loodav lisandväärtus aastaga 10,9%, mis on viis kvartalit kestnud langustrendis väikseim kukkumine.
Tänavu I kvartalis langusesse jõudnud Eesti sisemajanduse koguprodukti (SKP) suurimate pidurdajate hulka kuulub viiendat kvartalit järjest transpordisektor.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.