Uute sõiduautode müük tõmbus juulikuus veidi tagasi. Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) hinnangul on tegemist tavapärase suvise langusega.
AMTEL kirjutab uute sõiduautode müügitulemusi kommenteerides, et suvel on müügis tavapärane langus, mille põhjuseks ilusad ilmad ja puhkused. Võrreldes eelmise aastaga on AMTELi kinnitusel üldine trend siiski kergelt tõusev. 2007. aasta tipust on aga turg ikkagi 40% maas. Hetkel liigub uute sõiduautode müük ca 18 000 ühiku suunas aastas.
Edukaimaks tootjaks oli juulis taas Toyota 209 autoga, järgnesid VW, Škoda ja Peugeot. Viimane on teinud juulis pea kahekordse tõusu. Suurima Peugeot müüja Amserv Grupi brändijuhi Tõnis Plaani sõnul realiseerusid juulis mitmed riigihanked ja ka tavaostjate osas tegi Peugeot möödunud kuul ilusa tõusu. Peugeot oli 52 masinaga edukaim tarbesõiduki mark, järgnesid MB ja Citroen.
Juuli sõidukimüügi TOPP 10Sõidukid kokku (sh tarbesõidukid)
Toyota 245 (36)
VW 201 (31)Peugeot 196 (52)Škoda 170 (2)Nissan 89 (0)Subaru 88 (0)Citroen 85 (30)Ford 85 (7)Kia 75 (0)Hyundai 66 (0)
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.