• 11.01.12, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air suurendab kaubaveomahte

Estonian Air plaanib kaupade ja postiveo mahu suurendamiseks pakkuda lisaks otselendudele senisest enam ka nn lennuautode teenuseid, mis sobib eelkõige suuremahuliste kaupade transpordiks.
Estonian Airi kaubavedude juhi Toomas Orukivi sõnul tuleb lennufirmal kaubavedude mahtude suurendamiseks juurutada uuenduslikke viise. „Kaupade ja posti veol on kindel osa meie uues, pragmaatilise kasvu strateegias. Samas tuleb arvestada, et see moodustab meie kogukäibest väikese osa ning põhifookus püsib mõistagi reisijate teenindamisel,“ lausus Orukivi.
„Lennutranspordi eeliseks on kiirus. Täna suudamegi pakkuda head teenust väikeste veoste vedamiseks klientidele, kellel on teenusega kiire. Samas näeme potentsiaali ka suuremate veoste transportimisel maailma kaugematesse nurkadesse,“ märkis Orukivi.
Suuremõõtmeliste kaupade puhul kasutab Estonian Air lennuautode teenuseid. Estonian Air ostab lennuauto teenuse transpordifirmadelt, kes toimetavad kauba autodega näiteks Frankfurti või Amsterdami ja sealt edasi lennutatakse kaup partnerfirmade lennukitega juba Aasiasse või Ameerikasse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuna Euroopa Liit ja Schengen on maanteevedusid lihtsustanud, kasutavad lennuautode süsteemi mitmed lennufirmad ning selle eelis kliendile seisneb just teenuse mugavuses ja turvalisuses – suuremõõtmeline kaup liigub adressaadini lennufirma nime ja vastutusega.
Estonian Airi kauba- ja postivedude osakaal ulatub ligemale 40 protsendini Tallinna Lennujaamas teenindavate liinilendude arvestuses, mis on samas suurusjärgus reisijate teenindamise osakaaluga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele