Tänavuse transiidikonverentsi Transestonia läbivaks teemaks on klastri poolt koos strateegiliste välispartneritega arendatav Eesti kaudu kulgev kontinentidevaheline intermodaalne transpordikoridor Transatlantic Horseshoe ehk Atlandiülene Hobuseraud.
Uue transpordikoridori näol on tegemist on efektiivseima kaubateega, mis ühendab Tallinna ja Halifaxi sadamate kaudu Põhja-Ameerika Venemaa, SRÜ, Kesk-Aasia ning Põhja-Hiinaga. Konverentsil tuleb põhjalikult vaatluse alla selle transpordikoridori erinevaid osasid opereerivatest partneritest, pakutavate võimaluste ulatusest ja konkurentsieelistest.
Logistikaklastri poolt välja arendatav süsteem loob arvestatavad võimalused kõikidele Eesti ekspedeerijatele, samuti importööridele, eksportööridele ja traderitele. Konverentsil osalevad ja esinevad Logistikaklastri koostööpartnerid Kasahstanist Kanadani.
Konverents toimub 26. oktoobril Tallinnas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konverentsi teemad ja esinejad:
*Eesti kui atraktiivne investeerimis- ja majanduskeskkond ning värav 300 miljonilisele tarbijaturule - Juhan Parts, Eesti majandus- ja kommunikatsiooniminister
*Atlandiülese Hobuseraua ja selle osapoolte tutvustus - Illimar Paul, arendusjuht, Eesti Logistikaklaster
*Inspireeriv edulugu - Arnout Lugtmeijer, juhatuse esimees, Vopak E.O.S.
*Transpordikoridori Põhja-Ameerika poolne haardeulatus, tugevused ja konkurentsieelised - Nancy Phillips, direktor, Halifax Gateway Council
* Ookeaniveod üle Atlandi - Alari Harjak, tegevjuht, Transocean Eesti (ACL'i ehk Atlantic Container Line agent)
Hetkel kuum
Vaata, kui palju teenisid logistikajuhid, autojuhid, tõstukijuhid ja teised valdkonna võtmetegijad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
*Hubioperatsioonid Euroopas - Natalia Kapkajewa, regionaalne turundusjuht, Hamburgi Sadam
*Tallinna Sadam: modaalsuse vahetus merelt raudteele - Ain Kaljurand, juhatuse esimees, Tallinna Sadam
*Sillamäe Sadama konteineriterminali käivitumine - Mihkel Uriko, kommertsdirektor, Sillamäe Sadam
*Eesti Raudtee: teekonna algus 1520mm rööbastel - Kaido Simmermann, juhatuse esimees, Eesti Raudtee
Artikkel jätkub pärast reklaami
*Regulaarne konteinerrongiühendus Tallinna ja Moskva vahel - Yuri Lopusov, peadirektor, Logistic Operator
*Konteinerrongiühendus Tallinna ja Kasahstani vahel - Valerij Fokin, Terminalioperatsioonide Divisioni juht, FIT (FESCO Integrated Transport)
*Kasahstan kui oluline turg ning tee Põhja-Hiinasse - Berik Uandõkov, direktor, Aktau Rahvusvaheline Merekaubasadam
Konverentsi modereerib traditsiooniliselt Raivo Vare.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majandus- ja kommunukatsiooniministeeriumi ning Eesti Logistikaklastri kutsel saabuvad käesoleval nädalal Eestisse transiidikonverentsile strateegilised koostööpartnerid Kasahstanist ja Kanadast.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.