• 27.10.11, 14:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Transestonial kohtusid huvitatud pooled 

Eile Tallinnas toimunud transiidikonverentsil Transestonia tutvustasid Eesti Logistikaklastri liikmed kood strateegiliste välispartneritega kontinentidevahelist intermodaalset transpordikoridori Transatlantic Horseshoe ehk Atlandiülene Hobuseraud.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Transestonia peakorraldaja ja Eesti Logistikaklastri arendusjuht Illimar Paul
8 fotot
  • Transestonia peakorraldaja ja Eesti Logistikaklastri arendusjuht Illimar Paul
  • Foto: Albert Truuväärt/BNS

Seotud lood

Uudised
  • 24.10.11, 10:35
Klaster kutsus külla transiidipartnerid Kasahstanist ja Kanadast
Majandus- ja kommunukatsiooniministeeriumi ning Eesti Logistikaklastri kutsel saabuvad käesoleval nädalal Eestisse transiidikonverentsile strateegilised koostööpartnerid Kasahstanist ja Kanadast.
Uudised
  • 05.10.11, 14:33
Transiidikonverents tutvustab hobuseraua-transpordikoridori
Tänavuse transiidikonverentsi Transestonia läbivaks teemaks on klastri poolt koos strateegiliste välispartneritega arendatav Eesti kaudu kulgev kontinentidevaheline intermodaalne transpordikoridor Transatlantic Horseshoe ehk Atlandiülene Hobuseraud.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele