• 04.10.11, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loe Petersoni valimisporgammi ametiühingute kriisist välja aitamiseks

Neli ametiühingut tahab senise Ametiühingute keskliidu juhi Harry Taliga väljavahetamist ning esitasid uue juhi kandidaadiks Peep Petersoni, kes lubab kahe aastaga ametiühingud kriisist välja tuua.
Petersonilt oodatakse liikumise taasühendamist motiveeriva eestvedamise alla ning ametiühingute struktuuri ja maine kaasajastamist. 
Peterson pakub samas välja rea sisereforme, mille olulisemateks mõteteks on senisest konsensuslikuma otsustusmehanismi juurutamine ja koolitustegevuse tõhustamine. Samuti soovitab Peterson ametiühingute konsolideerimist valdkondlikesse sektsioonidesse, mis annaks ametiühingutele parema tunnetuse majanduses toimuvast, ning ametiühingute positiivse aktiivsuse tõusu suhetes valitsuse ja tööandjatega. Kuigi programmi pearõhk on rahumeelsel aktiivsusel, räägib Peterson ka ametiühingute aktsioonivõime süsteemsest arendamisest.
Peep Petersoni valimisprogramm saad lugeda uudisele lisatud dokumendifailist. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 04.10.11, 10:52
Peterson tahab reformida ametiühinguid 
Ametiühingute Keskliidu esimehe kandidaadiks esitati eile Transpordi Ametiühingu juhatuse esimees Peep Petersoni, kellel on ametiühingute reformimisest oma nägemus.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele