„Täpsemalt öeldes pakiti pillid juba südasuvel. Kogu lennukite teenindamiseks vajalik rasketehnika saadeti laevale juulis. Kõik, mida andis teha inimkätega ja -mõistusega, veel ka tehti kuniks eelmisel nädalal langetati otsus ning kaks osapoolt on omavahel kokku leppinud, et alates 01.11.2011.a. osutab Tallinnas airBalticu lendudele täisteenindust AS Tallinn Airport GH," selgitas Logistikauudistele ASi Tallinn Airport GH tegejvuht Tiit Kepp. Tema sõnul kõik teenused, mis jäävad piletite registreerimise ja lennuki starti lubavate paberite vormistamise vahele on nüüd pärast aastast vaheaega taas Eesti ettevõtte koordineerida.
"Lätlastel jääb üle ainult lennata. Jalgratast leiutama ei ole vaja hakata, sest airBaltic on enne aastast vaheaega olnud meie klient juba 2008. aastast alates ja kuni selle suveni olime ka kõigi nende lendude maapealseks teenindajaks Tartus," lisas Kepp.
ASi Tallinn Airport GH käive kasvab tegevjuhi sõnul airBalticu lahkumise toel arvutuslikult 10-12%. "Ilmselt peame ka kuni 6 töötajat lisaks koolitama. Aga selle saab täpselt selgeks siis, kui talvine lennuplaan paika pannakse. Talvine lennuplaan hakkab kehtima 30. oktoobrist," sõnas Kepp.