Moskva ja Moskva oblasti administratsioonide ühise tegevuse tulemusel on linna ümbrusesse tekkinud 25 parklat raskeveokitele. Tegevuse eesmärgiks oli vähendada Moskva linna teede koormatust, teatas ERAA.
Need parklad koos logistikakeskuste parklatega võimaldavad vastu võtta 85% Moskvasse ja Moskva oblastisse saabuvatest raskeveokitest. Raskeveokite
parklate ehitamine Moskva ringteest väljapoole on üks oluline osa Moskva liiklusummikute vähendamiseks.
Seda probleemi lahendab Moskva linnavalitsus koos Moskva oblasti valitsusega. Moskva oblasti valitsusel on plaanis alates 2011. aasta märtsist ehitada föderaaltrasside äärde 21 raskeveokite parklat 100 sõidukile. Moskva linnapea Sergei Sobjanin teatas Moskva transpordi arendamise küsimuste alasel koosolekul, et suurem osa kaubaliiklusest plaanitakse viia Moskva ringteest väljapoole.
Uue Moskva linnavalitsuse ja Moskva oblasti valitsuse ühine strateegia on suurlinna tühjendamine kaubatranspordist ja seda kiirtempos. Selleks, et
raskeveokite juhid saaksid mugavalt puhata ja et pealinna tänavad ei oleks nii koormatud, kavatsetakse juba aprillis lõpetada suurem töö autojuhtidelekämpingute korraldamisel.
Me oleme ära märkinud 58 platsi. Ja oleme juba faktiliselt alustanud nende ehitust, alustanud nende maatükkide kinnistamist, ütleb Moskva oblasti administratsiooni esimees Boriss Gromov. Tema sõnul on Moskva oblast 100% valmis osalema Moskva probleemide lahendamises. Varemalt on Rostransnadzori eksperdid nimetanud peamised põhjused, miks tekivad Moskva ringteel ja Moskva oblasti (20 km ulatuses alates Moskva ringteest) teedel ummikud. Need on ülemäärane arv Liikluspolitsei poste, valgusfoore, jalakäijate ülekäiguradasid ja ühetasandilisi ristumiskohti.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.