Autor: Jaana Pikalev • 25. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Türi-Viljandi raudtee suurremont algab 7. aprillil

Riigisisest reisirongiliiklust korraldava Edelaraudtee teatel algab 7. aprillil Türi-Viljandi raudteelõigu suurremont, rongiliiklus peatatakse kuni selle aasta lõpuni ja reisirongid asendatakse Türi-Viljandi vahel bussidega.

Edelaraudtee Infrastruktuuri AS-i juhataja Rain Kaarjase kinnitusel asendatakse rongid bussidega remonditööde esimesest päevast alates. "Reisijate vedu korraldatakse bussidega alates 7. aprillist. Asendusbussiliini sõiduplaan on kooskõlastatud ja ükski sõit inimestel raudtee remondi tõttu tegemata ei jää," ütles Kaarjas.

Edelaraudtee hoiab paralleelselt käigus kaht bussiliini, neist üks on otseliin, mis mõeldud neile, kel plaanis pikem sõit. Teine bussiliin arvestab kohaliku eluoluga, kulgeb läbi erinevate külateede ja teeb rohkesti peatusi. Bussiliinide täpne sõidugraafik on nähtav Edelaraudtee kodulehehel aadressil www.edel.ee, samuti sotsiaalmeedias facebook.com/Edelaraudtee ning avaldatakse jaamades. Lisainfot saab alati ka infotelefonilt 1447.

Rongiliiklus plaanitakse taastada Türi-Viljandi raudteelõigul 2012 aasta alguses ning kõigi töödega loodetakse valmis saada 2012. aasta esimeses pooles.

Kaarjas rääkis, et pärast põhjalikke remonditöid kasvab rongide sõidukiirus 120 km/ h, paraneb olulisel määral raudtee kvaliteet ja lüheneb sõiduaeg. „Viimased samas mahus remonditööd tehti Türi-Viljandi lõigul 40 aastat tagasi,“ sõnas Kaarjas.

Türi-Viljandi raudtee suurremonti teostab firma GoTrack OÜ ja tööde kogumaksumus on ligi 21,8 miljonit eurot. Töid rahastatakse osaliselt EL-i fondist, vajaliku omafinantseeringu tagab Edelaraudtee Infrastruktuuri AS.

Remondi käigus ehitatakse uued ooteplatvormid Viljandisse (150 m), Sürgaveresse (30 m), Olustveresse (150 m), Võhmasse (150 m), Ollepasse 35 m) ja Käreveresse (35m). Automaatse foorisignalisatsiooni saavad Olustvere, Sürgavere ja Suure-Jaani raudteeülesõidud ning uuendatakse Pärnu, Prandi ja Navesti jõe raudteesillad.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077