Täna keskpäeval blokeerivad kaheks tunniks liikluse teedele raskemaid veokeid nõudvad metsaveokid.
Autorongide kolonnid pargivad teepeenardel ja osaliselt sõiduteel Tõrvandis, Imaveres, Haljalas, Arknas ja Saugas.
Liiklus on häiritud Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maantee kilomeetritel 188,5-189,5 (Tõrvandi) vasakpoolsel (raudteepoolsel) äärel suunaga Tallinna poole; Imavare-Viljandi - Karksi-Nuia maantee kilomeetritel 0,1-1,1 (Imavere) parempoolsel (saeveskipoolsel) äärel suunaga Viljandi poole; Tallinna-Narva maanteel kilomeetritel 90-91,3 (Haljala) parempoolsel äärel suunaga Narva poole ja kilomeetritel 95,3-97,5 (Arkna) vasakpoolsel (Kunda poolsel) äärel suunaga Tallinna poole ning Tallinna-Pärnu-Ikla maantee kilomeetritel 121,4 kuni 122,4 (Sauga) vasakpoolsel äärel suunaga Tallinna poole.
Seotud lood
Homme blokeerivad keskpäeval kaheks tunniks neljas maakonnas liikluse metsaveokid. Protestiga nõuavad metsavedajad veokeile seatud massipiirangute leevendamist.
Eesti Raudtee on seisukohal, et puidu vedamisel on pikemate vahemaade katmisel raudtee tõsiseks alternatiiviks maanteevedudele. Üks rong veab ära sama palju puitu, kui mahub 80 veoautole.
Maanteeameti hinnangul ei pea Eesti sillad ja maanteed raskemate kui 44-tonniste veokite liiklemisele vastu. Taristu 60tonnist veokit taluvaks muutmine maksaks 2 miljardit eurot.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.