Finnairiga lendas eelmisel aastal vähem reisijaid kui aasta varem, kirjutas Yle Uutiset.
Selle peapõhjusteks olid Islandi vulkaanipurske tekitatud tuhapilv, stjuardesside streik ja puhkusereisiäri kahanemine.
Liinilendudes oli siiski kasv tänu Aasia-reiside lisandumisele.
Kokku lendas eelmisel aastal Finnairiga 7,1 miljonit inimest, mis on aastatagusest ajast 4 protsenti vähem. Sellega vastavuses vähendas Finnair eelmisel aastal ka lende ja suutis reisijate arvu kahanemisest hoolimata lennukite täitumust parandada.
Liinilendude reisijatest 1,2 inimest lendas Aasia vahet, seal oli kasv 8 protsenti.
Suurim oli kasv aga kaubavedudes, koguni 38 protsenti. Eelmisel aastal võttis Finnair kasutusele uue kaubalennuki, eriti on lennutranspordi nõudlus kasvanud Aasias.
Seotud lood
Lennukaubavedude maht on olnud kaks aastat järjest languses, 2010. aastal vähenes kaubamaht üleeelmise aastaga võrreldes 43%.
Vilniuse lennujaama läbivate reisijate arv kasvas 2010. aastal ligi 5%, samas oli võimas kasv kaupade veol, kus kasv tüüris üle veidi üle 22 protsendi.
Tallinna Lennujaama juhatuse liikme Erik Sakkovi sõnul on kaubavedude mahtude langus tingitud arusaamatustest idanaabritega ja olukorra paranemine ei sõltu lennujaama tegevusest.
Üldiselt kajastab lennujaama kaubavedude statistika liinilendude või tšarteritega veetud kaupade mahtu, kusjuures teadaolevalt ei ole see statistika kõikehõlmav, kommenteeris lennukauba mahtude suurt kahanemist lennuliinide kaubaveoagendi Aerogistica OÜ juhataja Meelis Koitmäe.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.