Osula märkis, et seni, kuni reisijad veograafiku ja hindadega rahul on, pole tegelikult põhjust ettevõtete vahelist konkurentsi kunstlikult tekitama hakata. Osula sõnul löövad 2009. aasta detsembrist saadik häirekella bussiettevõtjad Arvo Sarapuu, Tiit Pruuli ja Neeme Tammis, kes soovivad kommertsliine enda kasuks ümber jagada.
Osula ütles samas, et liinikonkursside korraldamine juba toimivatele liinidele on sisuliselt ettevõtjate loodud toote riigistamine, mis tähendab tulu ja investeerimisriski riigile üleminekut. Sellise sammuga suureneks paratamatult ka riigi ja maksumaksja kulud.
„Ettevõtjate ärifookus keskendub liinitoote arendamiselt liiniloa võitmisele konkursil,“ tõi Osula esile teisigi negatiivseid külgi, mis võivad vähendada bussifirmade usaldusväärsust laenuandjate silmis.
Äripäev kirjutab, et suuremate linnade vahelistel bussiliinidel jääb igavesti valitsema Sebe, kui hakkab kehtima transpordiseaduse uus redaktsioon, mis kaitseb liinil juba tegutseva ettevõtja ärihuvisid.