Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, mis on siiani ühistranspordiseaduse muudatusi välja töötanud, eitas ettevõtluse ja konkurentsi kahjustamist.
Ministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Priit Vene väitel pööratakse uue ühistranspordiseaduse eelnõus liinilubade andmisel veoteenuse kvaliteedile, stabiilsusele, ohutusele, jätkusuutlikkusele ja muule sarnasele senisest rohkem rõhku.
„Kui turule tulev vedaja suudab pakkuda olemasoleva veoteenusega võrreldes paremat kvaliteeti, stabiilsust jne, peaks tal olema ka võimalik taotleda liiniluba soovitud liinile. Ühistranspordiseaduse eelnõu ei karmista, vaid pigem loob uutele vedajatelekehtiva ühistranspordiseadusega võrreldes parema võimaluse turule sisenemiseks,“ seletas Vene.
Äripäev kirjutab, et suuremate linnade vahelistel bussiliinidel jääb igavesti valitsema Sebe, kui hakkab kehtima transpordiseaduse uus redaktsioon, mis kaitseb liinil juba tegutseva ettevõtja ärihuvisid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Suuremate linnade vahelistel bussiliinidel jääb igavesti valitsema Sebe, kui hakkab kehtima transpordiseaduse uus redaktsioon, mis kaitseb liinil juba tegutseva ettevõtja ärihuvisid.
Mootor Grupi juhatuse esimees ja Sebe nõukogu esimees Hugo Osula tõdes, et kaugvedude turg on tõesti ühte suunda kaldu, kuid nimetas seda ettevõtte aastatepikkuse arendustöö ja bussidesse investeerimise tulemuseks.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.