Samuti rõhutab Vehviläinen, et Finnairi koduturg pole üksi Soome, vaid kogu Läänemere regioon.
Kolmas kvartal saab Finnairil olema esimene kasumikvartal ligi kahe aasta jooksul, kirjutab leht. Ja tõus jätkub. „Aasta lõpp tuleb kasumis. Mitte tingimata suures, aga kasumis,“ ütles veebruarist Finnairi juhiks saanud Vehviläinen.
Veebruaris-märtsis hakkas nõudlus Aasia liinidel taastuma ning Finnair olnuks kasumis juba teises kvartalis, kui tuul Islandi tuhapilve mujale oleks kandnud.
Finnair on ühele poole jõudnud ka 200 miljoni euro suuruse säästukuuriga ning uute kärbete asemel võib varsti tekkida vajadus töötajaid hoopis juurde palgata.
Turuosa on Finnair võtnud nii SASilt kui Jaapani JAL-ilt.
Eriti jõudsalt on kasvanud müük Hiinas – Finnairi turuosa Aasia liinidel on kasvanud 5-6%le. Suurim on Lufthansa ca 10%se osalusega.
Finnair on juba pikka aega panustanud Aasia liinidele ning Vehviläinen usub, et tulevikus kasv jätkub.
Suurim kasv ei tule aga enam sellest, et eurooplased sõidavad Aasiasse, vaid et Aasiast tahavad inimesed Euroopasse tulla. Esiteks ärireisijad, kuid kui tulevikus reisimine vabamaks muutub, siis on suur potentsiaal ka turismil.
Aasia kõrval panustab Finnair taas koduturule ja lähiriikidele. Kevadel uuendatud strateegia järgi on koduturg kogu Läänemere regioon.Vehviläinen eitab, et muutus oli vajalik eelkäija Juha Hienoneni ajal tehtud vigade paranduseks. Toona lõpetas Finnair Eesti tütarfirma Aero tegevuse ning müüs kahjumis FlyNordicu Norwegianile.
„Soome koduturg on väike võrreldes Aasia liinidel peamiste konkurentide Lufthansa ja Air France’i koduturuga. Selleks laiendasime määratlust kogu Läänemere regioonile, kust reisijaid Helsingisse ette vedada," ütles Vehviläinen.