Kaitseministeeriumi sooviks on samuti Ämari lennuväli võimalikult kiiresti valmis ehitada. Kaitseminister Jaak Aaviksoo toonitas, et Ämari on ja jääb ennekõike sõjaväelennuväljaks.
"Mis puudutab tsiviillennuvälja, siis sellel on erinõuded ja ka tsiviil- ja sõjaliste kasutuste ühitamine on üsna keerukas. Sõjalennuvälja puhul on tegu relvadega ja selle ühitamine tsiviillennuväljaga on eraldi projekt, mis väärib ka eraldi arutamist ja arendamist," ütles Aaviksoo "Aktuaalsele kaamerale", kelle kinnitusel saab Ämari lennurada kasutada reisilennukite maandumiseks juba praegu, aga sel juhul peab tegu olema tõepoolest erandolukorraga.
Tallinna lennuvälja ametliku varulennuvälja staatuseni on Ämaril veel pikk tee käia, sest mingeid lepinguid pole selleks veel sõlmitud. Eelkõige tuleb Ämari lennubaas lõplikult valmis ehitada ja see peaks lõppema 2015. aastaks.
Seotud lood
Ämari lennuväljast võib pärast vajalike navigatsiooniseadmete soetamist ja mõnede ehituste valmimist saada Tallinna lennujaama esimene varulennuväli.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.