Ämari lennuväljast võib pärast vajalike navigatsiooniseadmete soetamist ja mõnede ehituste valmimist saada Tallinna lennujaama esimene varulennuväli.
Siis ei pea halbade ilmaolude või lennurajal juhtunud õnnetuse tõttu paluma abi Helsingilt, vaid reisilennukid saavad maanduda ja õhku tõusta Ämari sõjaväelennuväljalt, vahendas "Aktuaalne kaamera".
Kuuetunnine lennuseisak Tallinna lennuväljal pärast Poola kaubalennuki avariid oleks olnud palju lühem ja reisijate jaoks palju mugavam, kui Ämari lennuvälja saaks kasutada ka tsiviilotstarbel.
"Kui Tallinna kohal on väga tugev udu - ja meie oleme merele väga ligidal, Ämari on merest mõnevõrra kaugemal -, siis võib täiesti juhtuda, et Ämaris ei ole sellist tugevat udu ja lennukid saavad rahulikult maanduda Ämarisse," rääkis Tallinna Lennujaama juht Rein Loik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Poola meedia andmeil võis eile Tallinna Lennujaamas Poola kaubalennukiga juhtunud õnnetuse põhjustada inimlik viga.
Kaitseministeeriumi sooviks on samuti Ämari lennuväli võimalikult kiiresti valmis ehitada. Kaitseminister Jaak Aaviksoo toonitas, et Ämari on ja jääb ennekõike sõjaväelennuväljaks.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.